الثلاثاء، ديسمبر 05، 2006

سأحكي لك يومي بدونك
.
.
.
انساك
مش ممكن يوم انساك
ولا يمكن انسى هواك
اهواك
انا لسى دايب بهواك
ولا يمكن يوم انساك
علمني ازاي انساك
لو مش حفضل معاك
ازاي عاوزنا نبأى صحاب
نمشي بعيد زي الاغراب
-------------------------------------------------------------------------
حتى وانا اترنم طربا بأستماعي لهذة الأغنية
اتذكرك
يجتاحني شوق لمعرفة الغد
اشتاق
للقياء محياك
للتغنج امام ناظريك
لوداعك ثم لقاك
اشتاق
لعينيك
لضحكة شفتيك
لأنفك
لشعرك
سأكمل اغنيتي فذالك افضل
من اضغاث احلامي
-------------------------------------------------------------------------
ازاي انا شفت الدنيا من عنيك
اولي ليه؟
سايبني .. حرام عليك
انساك
مش ممكن يوم انساك
ولا يمكن انسى هواك
اهواك
انا لسى دايب بهواك
ولا يمكن يوم انساك

هناك 7 تعليقات:

غير معرف يقول...

ماشاء الله

غير معرف يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...

قال الوداع وقلت هذا وداعك
لا تودع حبيبي والله احتاجك
تزيد الهم هم على فرقاك
وتضيع ايام وسنين لنسيانك
تنساني اكيد ماراح طري على بالك
احب كلامك وجدلك وعنوانك
واحب اكون جزء من كيانك
ماعاش في الدنيا احد هانك
اهين الي يهينك قدامك
احبك واحب اطري على بالك
واحب اسمي تقولع على شفاتك
عطشان ولهان محتاج حنانك
حن علي ف قسوتك وعنادك
عرفت بجرحي انا عنوانك
اكره قطاعك واحب وصالك
لا لا لا تحسب اني احاف وداعك
مردك لي لو طال زمان
قال الوداع وقلت هذا وداعك

غير معرف يقول...

اتمنى ان الخاطره تعجب القراء

غير معرف يقول...

ما ادري كيف يا الطفلة العاشقة

قدرتي تطربي على اغنية مثل اللي

كتبتيها..احس انه من النوع الهشك بشك

على قولتهم.. يمكن حسيتي فيها لانك تحبي

هالنوعية من الأغاني..

الأخ سطام خاطرتك مررررة خطيرة و

كلها ذوق..

khwlah يقول...

هههههههههههههههههههههههاااي

لا مااحب الهشك بشك


بس كذ1 سمعتها صدفه


واحسها صابت قلبي




.. تسلملي اخوي

غير معرف يقول...

الحمدلله انك طلعتي راعية طرب اصيل مو

من جماعه هالأيام ...هههههههه